søndag den 15. februar 2009

Kortene går som varmt brød.....

Jeg håber, at det er en blanding af, at folk kan lide mine kort, og at pengene går til et godt formål, der gør, at mine kort er så populære.
Det er blevet sådan, at jeg nu stort set altid tager kortene med i bilen, når jeg kører nogen steder hen, for heldigvis spørger folk efter dem.

Et kort med børnecitat

I fredags jeg var på job, og en af mine kolleger, som er en af mine trofaste bloglæsere (på bloggen http://www.beritbilde.blogspot.com/), havde i telefonen nysgerrigt spurgt efter mine kort. Vedkommende var desværre syg i fredags, men de 4 andre piger på kontoret havde på ganske få minutter købt kort for 160 kroner.

En anden variant med samme citat

Særligt bliver mine kort med børnecitater revet væk - og de som henvender sig til det mandlige køn er særlig eftertragtet. Det er bare så forbistret svært at lave kort til mænd. Det er meget nemmere til piger, for der har pynt ingen begrænsning.

Det var ialt 3 kort lavet af samme ark papir....

1 kommentar:

  1. Sikke en herlig idé med citater fra børn..den vil jeg huske.
    Tro mig du er ikke den eneste der stønner over kort til mænd - det gør alle der laver kort.
    Flotte kort du har lavet, og fedt at de bliver solgt så hurtigt.

    SvarSlet