lørdag den 25. april 2009

Et kort, der gjorde indtryk

Idag sender jeg atter 500 kroner til Foreningen Cancerramte Børn. Så er jeg oppe på 2500 kroner. Dejligt og jeg tror faktisk, at der kommer endnu 500 kroner i den kommende uge, da nogle af mine agilityvenner har haft kort med på deres arbejde for at sælge dem der.

Samtidig vil jeg vise jer et kort, der har gjort dybt indtryk på mig, da jeg skulle lave det. For ca. en måned siden gik en af pigerne på H2 bort. Pigen var 8 år og egentlig raskmeldt, men døde af komplikationer efter strålebehandlingerne, så vidt jeg har forstået det. Selvom jeg ikke kendte pigen eller forældrene (men havde dog set dem på afdelingen), så blev jeg meget berørt af dødsfaldet. Det kommer pludselig så tæt på, når et af børnene fra afdelingen dør.
Der blev via vores facebook-gruppe samlet penge ind til en bårebuket m.m. De overskydende penge blev overrakt forældrene tidligere i denne uge.


Bemærk den smukke tekst!



Jeg var blevet spurgt, om jeg kunne lave kortet, som skulle følge pengene. De første par dage havde jeg det lidt skidt med at skulle lave kortet. Igen fordi det kom lidt tæt på, og det gjorde ondt at tænke på de stakkels efterladte forældre og pigens lillebror. Men da jeg først fik lavet kortet, blev jeg alligevel ganske tilfreds med det. Jeg synes, det er et flot og sigende kort til den "lejlighed", som det skulle dække.

1 kommentar:

  1. Jeg har også engang skulle lave sådan et kort og det er bestemt ikke nemt. Jeg synes at du er kommet rigtig flot om det. Det ser virkelig godt ud.
    Fedt at du nu har sendt så mange penge til foreningen..dem er de helt sikkert glade for.

    SvarSlet