mandag den 5. oktober 2009

Convention og Pakkeæsel

Fredag aften og lørdag var jeg afsted til Convention i Middelfart, og jeg kunne dårligt slæbe tingene med mig hjem derfra.

Total pakket til med poser


Sådan var det også for en del af de andre deltagere, men det var nok mest fordi de have købt ind i stor stil. Mit indkøb var meget meget begrænset, men jeg har også nok derhjemme til at lave 1000 kort, vil jeg anslå. Men lidt fik jeg da købt - udover det på billedet, så købte jeg også en Tote, som jeg desværre først kan få senere, da Scrap Is Fun ikke havde flere med.


Meget begrænset indkøb til mig i denne omgang
- der mangler dog 200 kuverter og en Tote på billedet

Multiscrap i Odense havde indsamlet kort og materialer i butikken, og Sarah havde forestået en indsamling til SensommerCrop samt til Convention. Marianne som er min trofaste og ekstrem flittige kortsmed havde lavet 300 kort, som jeg også fik overdraget til Convention, så min stue bugner af kort lige nu.

Sikke en kæmpe stak med kort

Søndag brugte jeg på at sætte støttemærkaterne på rigtig mange kort. Så nu er tæt ved 500 kort mærket og pakket i plast med kuverter til og dermed klar til at blive solgt. Rigtig skønt, for redaktionen på Ude og Hjemme venter på at modtage kort til at sælge i deres personalestue. Foreningen Cancerramt Børn skal også have en stor stak, som kan sælges ved diverse af arrangementerne.

Jeg fik også lavet lidt til Convention. Nogen vil helt sikkert mene meget. Jeg kom vel op på 12-13 kort, men jeg var ikke rigtig tilfreds med flertallet af dem, men der var dog et enkelt eller to som var noget særligt. Nedenstående var mit bidrag til Scrap Is Funs skitsekonkurrence

Absolut det pæneste af de kort, der kom fra min hånd i weekenden.

3 kommentarer:

  1. Du gør bare en forskel gør du. Jeg har selv et barn der er opereret for kræft 2 gange. Og vi har i familien til fødselsdage bedt om penge i stedet for gaver, så pengene kunne gå til den afdeling på Rigshospitalet som hun var indlagt på.
    Jeg vil meget gerne være med til at gøre både reklame for din blog og for det store arbejde du gør. Er det muligt at få din adresse, så jeg kan sende kort til dig...?
    Jeg har lavet et link på min blog til din. Jeg vil også tage en snak med den butik jeg er kort designer for og med mine 2 andre med designere om at lave kort til dig også.

    Du er en fantastisk ildsjæl.

    Scrap knuz
    Dorte (dot-scrap)
    www.dot-scrap.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Tak for sidst. Det var hyggeligt at sidde ved siden af dig fredag aften... selvom der gik liiidt tid, før jeg fandt ud af hvem du var ;-)

    SvarSlet
  3. Hej Berit. Tak for sidst. Det var hyggeligt at sidde ved siden af dig og alle dine pakkenelliker :) Jeg er spændt på hvad du siger til toten. Jeg er vildt glad for min.
    Hold da op hvor har du enormt mange kort..det er da helt vildt. Du skal nu nok nå op på de 20.000 kr i år :) Hvad er så dit mål til næste år?

    SvarSlet