lørdag den 29. januar 2011

Enkle indbydelser/kort til konfirmation

Jeg har fået en bestilling på 20 invitationer fra en kollega,hvis tvillingedrenge skal konfirmeres i april. Dem har jeg nu fået lavet færdig. De ville gerne have noget enkelt i sort/hvid/sølv og efter et par udkast, så blev vi enige om denne form:



Jeg har via min hjemmeside http://www.cancerkort.dk/ også fået en henvendelse om indbydelser, bordkort og takkekort til en drenge-konfirmation. Der ønskede man enten noget i grønt eller sort - også gerne enkelt. Jeg har så sendt fire forslag frem - deriblandt de to nedenfor. 


kortet er ikke skævt - selvom det ser sådan ud


Det er spændende at se, om der dukker flere af sådanne bestillinger op.


2 kommentarer:

  1. Smukke kort - allesammen.
    Og lige i min stil...
    God weekend.

    SvarSlet
  2. Skønne kort - jeg er altså imponeret over så flotte kort der bliver lavet af papiret hvor der står konfirmation på.

    SvarSlet