mandag den 30. maj 2011

Et par citatkort og mange flere i vente

Desværre er det lidt for knap med min tid til, at jeg selv får lavet ret mange kort. Men derfor er der alligevel masser af gang i "butikken".

Min store "kort-pusher" har gennem et stykke tid skreget på kort med ordspil og citater på, og det er nogle ret nemme kort at lave, men hvis man ikke selv har tiden til det, så hjælper det jo et fedt, at de er nemme at lave.

Et par gamle rester, et stempel og et citat.....

Min mangel fik mig til at efterlyse nogle flittige kortpiger på forumet Scrapsisters.dk, som mod betaling ville lave citatkort for mig. Der kom rigtig god respons på mit indlæg, og jeg vel se frem til at modtage henved 500 kort med citater på.

Endnu en gammel rest, et stykke sort karton og et citat
- mønsterpapiret indrammet med en tynd sort tusch-streg.
Fint og enkelt.

Iaftes fik jeg selv lavet 5 kort med citater og indlægget her viser et par stykke af dem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar