mandag den 26. september 2011

Lidt blandede julekort

Igen i dette indlæg kan jeg ikke tage æren for at have kreeret kortene, men derfor kan jeg godt synes, at jeg vil gerne vil vise dem til læserne.



De er kommet til mig i kassen fra Scrap´n Dream + lidt opsamling tror jeg endda.



Julekort fås i så mange forskellige genrer, og disse her er sød og flotte på hver deres facon med hver deres udtryk.





Jeg er endnu ikke selv kommet igang med julekortene selv, men jeg får heller ikke lavet så mange kort selv, men bruger i stedet en del energi på at pakke og sortere kort og lige pt at sende mærkater ud til højre og venstre til nogen af de mange, der gerne vil lave kort til mig. Det er dejligt med sådan en dejlig opbakning.




3 kommentarer:

  1. Virkeligt smukke kort - og endnu smukkere IRL, end man ser på skærmen....
    Jeg har jo selv været heldig at "se dem med fingrene".

    SvarSlet