søndag den 4. december 2011

kort fra bunken

I dag fik jeg da taget lidt billeder af nogen af det kort, som har hobet sig op den sidste måned. Jeg er stadig ikke helt i bund, og jeg har muligvis helt misset at få taget billeder af nogle stykker. Det er hvad der kan ske, når tingene somme tider skal gå lidt stærkt og det nærmest er mørkt, når man kommer hjem fra job. Idag var det også bare gråvejr med hagl og slud, men nu skulle de billeder altså tages

Og nu da jeg sidder og skal oploade, så driller blogger og lægger mine billeder ned, og det er jeg bare for træt til at bakse med nu, så her kommer lidt kort fra 3 af de piger, som har sendt kort til mig, enten på min bestilling eller også bare fordi de havde lyst og overskud til at donere lidt kort til Cancerkort.dk

Først et par kort fra Jytte i Odder:
Tak for donationen





Et par kort fra Helle Kastrup, som jeg havde bestilt 50 kort hos:


 Nu opgiver jeg simpelthen fotokampen og lister ind i min seng, så jeg er klar til en frisk mandag morgen.

1 kommentar:

  1. Fine, fine kort.
    Og det med at blogger lægger billederne ned har jeg hørt før...men ikke selv prøvet. Næste gang du prøver, er det sikkert ok, sådan plejer det at være.
    hilsen aka

    SvarSlet