torsdag den 26. april 2012

Endelig et bidrag igen

Så er der igen kr. 5.000 på vej til Foreningen Cancerramte Børn. Samlet bidrag for 2012 er så på kr. 15.000. Jeg har "investeret" en del i at få et lager af konfirmationskort, så jeg venter naturligvis også på, at jeg får penge ind for de kort, som står rundt omkring med konfirmationskort, så kan der igen komme et bidrag.

Jeg har modtaget en kasse med kort fra nogle af deltagerne ved Scrap A Mania, men da jeg har været på farten (en dejlig tur til Paris med kæresten, messe i Kbh m.m) siden "aka" satte kassen af i min udestue, så har jeg ikke fået kigget så meget i den, men mon ikke, jeg kommer til det i næste uge. Så skal jeg nok dele lidt af det med jer.

1 kommentar:

  1. Velkommen hjem fra Byernes By.
    Flot klaret igen, igen....

    Jeg tog jo et hurtigt kig ned i kassen, og der var sandelig flere kort der kunne fortjene at komme ud og inspirere andre.

    Tak for opdatering om Silas. Dejligt når tingene letter lidt.

    Fortsat god uge fra aka/Annette

    SvarSlet