mandag den 17. december 2012

Mon jeg når målet

Nu begynder jeg faktisk at tro på det.
Jeg har overført kr 5.000 i dag og har faktisk 2.000 mere stående på Cancerkort-kontoen, men jeg overfører altid beløb der er delelige med 5.000.

Så nu er vi på kr. 45.000!

Det er vist slutspurten med til og fra kort, der redder mig i år. Jeg har ikke lavet et eneste julekort i år, og jeg synes heller ikke, at det har svundet voldsomt i mit lager. Mange fortæller mig også at de ikke rigtig modtager julekort mere - og måske heller ikke selv skriver mere.

Men folk giver trods alt stadig julegaver, så til og fra kort er der da brug for endnu.

5 kommentarer:

  1. pt. har jeg også 2000 kr. til dig for decembersalget... og håber der bliver solgt en masse i aften til zumba ..;o))

    SvarSlet
  2. Hvor er det godt gået!! :-) Håber jeg kan hjælpe lidt til i det nye år :)

    SvarSlet
  3. Jeg synes netop det er kort som disse, der giver mig lyst til at blive ved at skrive julekort :-)

    Håber du når målet!

    SvarSlet
  4. Flot beløb! Kære Berit .. jeg har svigtet lidt i år, men håber det bliver flere kort fra mig næste år.

    Du og alle dem som laver kort til Cancerkort gør en flot indsats.

    God Jul :)

    SvarSlet
  5. Synes, det er super godt gået, Berit...

    Men ja, kender dig jo godt nok til, at du jo helst vil nå dine mål, og mon ikke, du når dertil...???

    SvarSlet