onsdag den 26. november 2014

Så er vi på 40.000 i år

Jeg har netop indsat kr. 5.000 på Foreningen Cancerramte Børns konto. Så er vi på kr. 40.000 og kun kr. 10.000 fra de der 50.000, som er det mål, som jeg aldrig siger, men vist alligevel ikke kan slippe.

De sidste skal nok komme. Blandt andet spurgte en af mine venner, om hun måtte sælge flere end de 20 snemandssupper, som hun havde med på jobbet. Jeg svarede hurtigt på SMS´en, at hun da bare kunne give den gas. Alligevel troede næsten at hun lavede sjov med mig, da hun skrev til mig, at hun gerne ville have 150 snemandssupper.

De er nu alle leveret og pengene for dem på vej. Det er fantastisk at opleve, hvor hjælpsomme folk er med at skrabe pengene sammen. Det glæder mig, fordi jeg ved, hvor meget det glæder de familier, som har et kræftsygt barn.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar