søndag den 10. november 2013

Dejlige til-og-fra-donationer

I løbet af den sidste uges tid har jeg fået nogle skønne donationer af til og fra kort, som folk har lavet og doneret til, at jeg kan sælge dem til fordel for Foreningen Cancerramte Børn. Det er jeg meget taknemmelig for.


70 til og fra kort fra Emilie og hendes mor
 

I sidste weekend fik jeg overrakt en pose med 70 til og fra kort, som en af mine agility-venner og hendes mor havde siddet og hygget sig med at lave. Egentlig skulle de bestille nogle julekort hos mig, og endte altså også med at lave nogle til og fra kort til Cancerkort.

I postkassen fandt jeg en kuvert fra AKA, som havde lavet både lidt julekort og til og fra kort. Fordi jeg er så heldigt, at AKA har pakket kort fra mig, så havde hun nogle støttermærker liggende. Derfor leverede hun dem færdigpakkede og lige klar til salgskassen. Dejligt.

Julekort fra AKA

Til og fra kort fra AKA
 
 Samme dag lå der endnu en kuvert. Denne gang fra Dorte. Det er bare skønt at finde sådan nogle overraskelser i min postkasse. Tak for det.


Til og fra kort fra Dorte


Kortene er nu kørt op til mine forældre, som flittigt pakker for mig - og ikke mindst producerer masser af til og fra kort. Mere om det - og den pakke, som jeg modtog den anden dag.

Intet bidrag af til og fra kort er for småt. Det er dejligt at kunne pakke de små pakker med 4 små blandede til og fra kort.
 

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar