torsdag den 21. november 2013

Vil du vinde - og hjælpe?

I forsøget på at motivere andre til at hjælpe med at sælge til og fra kort til f.eks deres naboer, gymnastikpiger, håndboldhold, kolleger eller andre, så har jeg lavet en lille konkurrence med en dertil hørende bestillingsfolder.

Hvis du har lyst til at være med i konkurrencen om at vinde 6 flasker god rødvin eller en æske chokolade, så send mig en mail på berit@cancerkort.dk. Så sender jeg dig en folder retur med forklaring om, hvordan du gør og hvor eksempler på til og fra kort er afbilledet.

I alt sin enkelthed indsamler du bestillingen, indsætter pengene og jeg sender dig din bestilling.

Hver solgt pakke støtter Foreningen Cancerramte Børn med kr. 10,-
Jeg har ca 700 pakker på lager, så hold dig ikke tilbage.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar