onsdag den 1. januar 2014

50.000 - svært at forstå

Sådan lige inden 2013 rindede ud, lykkedes det mig at skrabe de sidste penge sammen for at nå op til at kunne sende det sidste bidrag på 10.000 afsted til Foreningen Cancerramte Børn.

Et lille SOS på Facebook, og fluks havde jeg helt ekstraordinært solgt for ca 1.300 kroner på en aften, og nogle af de søde piger, der har solgt kort for sig gennem året, ilede i banken og satte det ind, som de havde liggende. Fantastisk at så mange gerne ville være med til at hjælpe mig med at nå det flotte runde tal.

Faktisk er det tredje år i træk, at jeg sender 50.000 kroner videre til FCB. Jeg havde dog slet ikke håbet på at kunne nå derop i 2013, da jeg af forskellige årsager har mistet nogle af mine rigtig gode salgskanaler. For at et salg bliver godt, så er det ligesom nogen, der skal bære det igennem og tale varmt for den gode sag, når man f.eks vil sælge kort, snemandssupper til f.eks sine kolleger.

Jeg har ikke selv gjort noget særlig ekstraordninært for at fremme salget i 2013, men fordi jeg har haft et kæmpe lager af kort, så har jeg ikke skullet "investere" i så mange kort i 2013. Det hjælper jo også med til at nå et flot resultat, når jeg ikke skal afregne for kort.

Tak for støtten i 2013 og rigtig godt nytår.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar