søndag den 30. marts 2014

Kort af mine rester

Posten har afleveret en kasse med en masse skønne kort til mig. De var fra "Lina", som har lavet kort for mig i flere år. Hun laver en masse skønne citatkort samt kort med farvelagte stempler.

Fordi jeg har skuffer og skabe fulde af papir, tænkte jeg, at jeg måske kunne lokke hende til at kreere nogle kort af noget af alt det papir. En del af papiret har jeg flere ark af, fordi jeg er noget overskudshalløj fra en papirvirksomhed, som en bekendt har doneret. Da jeg ikke selv får lavet ret mange kort og allerede har leget med disse papirer, så svinder det ikke meget i bunkerne. Så vi lavede en aftale om, at jeg sendte hende en stak, og at hun sendte noget retur til mig, som hun fik tryllet frem af indholdet i pakken.



Nu har Cancerkort så fået tanket op med friske kort. F.eks har jeg masser af konfirmationskort på lager, så nu skal de bare skydes af rundt omkring.

Jeg er også kommet i gang med årets første bidrag til Foreningen Cancerramte Børn, som har fået sine første 5.000 for 2014.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar