tirsdag den 2. september 2014

Igang igen

Sidste weekend lykkedes det mig endelig at få gravet lidt i mine kortmaterialer.

Første kort i lang lang tid fra min egen hånd
Egentlig var jeg lidt i tvivl om jeg overhovedet kunne finde af at lave kort mere, men det lykkedes for mig at lave 12-13 kort i weekenden. Ikke alle var lige gode, men synes selv der var et par gode imellem.






I dag har jeg også overført kr. 5.000 til Foreningen Cancerramte Børn, og dermed er det samlede på kr. 25.000. Det synes jeg er vældig interessant. Tænk om jeg skulle være så heldig igen at nå kr. 50.000 for hele året. Der mangler jo stadig salget på FCBs familieweekend samt salget ved foreningens store legolandstur. Ikke mindst har vi også julesalget med til/fra kort, julekort og snemandssupper.

2 kommentarer: