torsdag den 2. oktober 2014

Mange bække små....

Ja engang tænkte jeg jo, at det ville være helt fantastisk, hvis jeg kunne samle et par tusinde ind ved at sælge kort, men med dagens bidrag på kr. 5.000, som jeg netop har overført til Foreningen Cancerramte Børn, så har jeg samlet set gennem de sidste 5 år nået at overføre kr. 250.000. Det er jo et svimlende beløb, når man sådan lige stopper op og forholder sig til tallet.

Jeg ved at pengene falder på et tørt sted og ser også hvor meget glæde de bringer for familier, der bakser med kræft hos deres barn.

Hver gang man køber et kort eller for den sags skyld donerer et kort til f.eks Convention, så er man med til at støtte uden, at det bare føles som om nogen tigger, for man får selv noget for sine penge. Enten et billigt kort eller at lade sin hobby med at lave kort komme andre tilgode.

Tak for al opbakning, som Cancerkort får fra nær og fjern.

1 kommentar: