fredag den 9. oktober 2015

En pakke fra Scrapper.dk

For et par uger siden fik jeg en mail fra Linda fra Scrapper.dk, hvori hun spurgte om jeg kunne være interesseret i at modtage nogle kort, som de havde i butikken. Det var en blandet stak, der blandt andet havde fungeret som inspiration i butikken.


Ja tak da. Det ville jeg meget gerne. Så her den anden dag fik jeg afhentet pakken i postbutikken, og det var noget overraskende at pakke den op, for den indeholdt faktisk lidt over 100 blandede kort i forskellige afskygninger.


Tak til Scrapper.dk for en rigtig lækker pakke. Den vil helt sikkert bringe et fint bidrag til Foreningen Cancerramte Børn. Faktisk lige i omegnen af kr. 1.500, når kortene er solgt.

Tilføj billedtekst
Nu har jeg sendt kortene til pakning og mærkning, så de efterfølgende kan kom ud i kortkasserne.

Tilføj billedtekst
 Herunder er et par eksempler mere på kort fra pakken fra Scrapper.dk




Jeg undskylder de lidt skæve billeder, men jeg håber der alligevel kan findes lidt positiv inspiration. Mon ikke de fleste ting der er brugt, kan købes (eller har kunnet købes) i Scrapper.dk?!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar