mandag den 26. oktober 2015

Nu med Big Shot

Ja man kan jo undre sig over, at jeg har kunnet undvære en Big Shot. Jeg har nok også mest kunnet undvære den, fordi jeg ikke får lavet ret mange kort selv. Men jeg kan dog se, at man kan komme langt med en Big Shot (- ikke mindst med flotte dies).

Men jeg synes, at udskrivningen har været for stor til, at jeg ville investere i en. Haderslevs dejlige hobbybutik (Benneweis Hobby) har valgt at lukke. Der er åbent resten af ugen, og man kan spare op til 50%, og jeg fik så lige den ide at gå forbi i dag og se efter, om jeg skulle være heldig, at der var en Big Shot.

Det er jo helt utrolig, hvad man kan få for en 500-mand


Minsandten jo. Nu har jeg endelig en Big Shot, og jeg var heldig at få den til halv pris. Desværre er jeg stadig uden dies, da der ikke lige var nogle, som kunne friste mig mellem resterne. Så nu må jeg holde øjnene åbne og se, om jeg ikke kan være heldig at falde over nogle brugte dies.

2 kommentarer:

  1. Åh den bliver du glad for jeg bruger i hvert fald min meget...

    SvarSlet
  2. Stort tillykke med nyanskaffelsen. Den bliver du glad for.
    Ærgerligt at Jaqueline lukkede......selv om det var dit held,

    SvarSlet