søndag den 17. september 2017

Kort fra AKA og en slat penge sendt afsted til FCB

For et par uger siden kom min vej forbi Annette, da jeg skulle køre fra træning med mine hunde.

Vi hyggede os med en dejlig frokost og fik motioneret snakketøjet. Annette og Erik er sådan nogle skønne mennesker, som har beriget mig med deres søde og venlig væsener, særlig forståelse for hvordan det kan være, når livet spænder lidt ben og ikke mindst stor hjælpsomhed. 

Annette er også sød til at tage kort med hjem fra kortdonationskasserne til div. kortarrangementer. Jeg må indrømme, at jeg ikke rigtig selv kan afse tiden til at være aktiv ved kortbordet mere, men mest distribuerer, sorterer og holder styr på kapitalen. Derfor er jeg også super taknemmelig for, at andre er så aktive og betænker projektet med kort. Under oprydning og sortering i kortene i dag kom jeg blandt andet forbi disse kort:

Nogle af kortene fra Annette
Annette havde to poser kort stående til mig, som hun havde lavet over nogle måneder. Alle kort var pakket med klistermærker, kurverter og i poser. Lige klar til at sætte ud i kortkasserne rundt omkring. Alle kortene var en venlig donation fra Annette, hvilket jo betyder, at når kortene sælges så går samtlige kr. 15 direkte til det gode formål. 

Lidt kort fra Annette
Apropos det gode formål, så har jeg netop sendt kr. 10.000 afsted til Foreningen Cancerramte Børn. Det er en dejlig fornemmelse, for jeg ved, at pengene alle går til et godt formål og at ingen mennesker får en sidegevinst på vejen til arrangementerne. Sagt på en anden måde, så går samtlige penge fra Cancerkort til sociale arrangementer for familier hvor et barn er ramt af kræft.

1 kommentar: