fredag den 10. november 2017

Flere pakker

Jeg har modtaget to pakker mere, og jeg kan erklære, at jeg ikke mere er i akut mangel på til og fra kort, men jeg har også allerede fået forespørgsler fra andre skoleklasser, som overvejer at gøre som den skole, som jeg leverede de 1300 pakker til i sidste uge.


"Det må da give et rekord-år" med sådan en kæmpe ordre", har nogen spørgende konstateret. Dertil må jeg sige, at denne ordre ikke vil komme med i dette års regnskab. For jeg modtager først afregningen for dette salg næste år, da der også ligger et stort arbejde i at få gjort regnskabet op for hver elev og hver klasse. Men der er da ingen tvivl om, at det vil kunne ses i bidragsstørrelsen.

Posten har været forbi med to pakker.

Den ene pakke var fra en scrapklub i Holstebro, som har lavet masser af gavemærker og de har også været så søde at sætte støttemærker på og pakke dem, så de er klar til salg.

Til og fra kort i to lag
Der er er mange forskellige gavemærker, og de har da også været en stor flok til at lave dem.

Gavemærker fra Holstebro

I den anden pakke var der gavemærker og lidt blandede kort fra Bettina i Tølløse, som virkelig også har været flittig.

En kasse fyldt med herligheder

Kassen når lige med op til mine forældre på tirsdag, så tingene kan blive mærket og pakket.

Tusind tak til jer alle!

1 kommentar:

  1. Ret vildt med alle de pakker, og alle de gavemærker plus andre alm. kort. Dejligt med al den opbakning til Cancerkort.
    Vi kan vist alle lave gavemærker (og andre kort) i det nye år.
    God arbejdslyst med al det du nu skal lave, for at få pakket, fordelt, solgt og gjort op. Der ligger meget arbejde der.

    SvarSlet