onsdag den 13. december 2017

Pizza med posten?

Ja, det kunne man fristes til at tro, at det var hvad posten bragte mig den anden dag. Bakken var da godt nok. En del scrapbutikker bruger pizzapakker, når de skal sende papir til kunderne.

Et styk pizza...

Pizzabakken kom fra Luna Hobby og indeholdte en fin lille stak til og fra kort og 4 pakker kuverter. Det var dejligt med en lille donation på kuverter, for jeg modtager også en del kort uden kuverter til. Så er det jo meget rart, at jeg kan samle det til en komplet pakke, når det skal i salgskasserne.

kuverter og til og fra kort

Fedt, mange tak for det Luna Hobby.

Der var også en fin lille stak "Til og fra kort"

Efterspørgslen på til og fra kort ebber naturligt nok ud nu, hvor folk har fået købt gaverne og er igang med at bytte med familiemedlemmerne inden den store aften om 11 dage. Jeg har heldigvis stadig mange på lager, og det er jeg ikke det mindste ked af, for så er jeg klar til 2018.

Hvis nogen stadig brænder for at lave noget for den gode sag, så kan jeg bestemt godt bruge nogle tillykke eller neutrale kort. De må meget gerne være i klare og glade farver, for det spørger folk tit efter, og dem mangler jeg lidt flere af i kasserne.

Jeg har ret dårlig samvittighed over nogle indlæg, som jeg pga travlhed ikke har fået skrevet. Jeg har taget billeder af nogle af de flotte ting, som jeg har modtaget, men de er indtil videre ikke nået til bloggen. Det er der ikke noget personligt i. Det er bare tiden, der somme tider er lidt knap for mig.

Jeg har også helt glemt at opdatere, at jeg her i starten af december har overført kr. 5.000 til Foreningen Cancerramte Børn. Så nu er det samlede bidrag for i år på kr. 30.000.

1 kommentar:

  1. Dejligt med flere donationer. Både færdige ting og kuverter.
    Jeg har en skotske fyldt med færdigpakkede gavemærker klar. Så der er lidt at starte med næste jul....
    Glædelig jul til dig og familien.

    SvarSlet