tirsdag den 10. juli 2018

Årets første bidrag er på kr. 25.000

Noget af det bedste ved sommerferie er, at man kan få sat flueben ved mange af sine hængepartier. Det har jeg i hvert fald fået gjort i dag. Jeg har gennemgået div mobilepay indbetalinger til min konto og flyttet dem over på min seperate Cancerkort konto.

På kontoen endte der nu med at stå rigtig mange penge, men som altid bliver de naturligvis sendt videre til Foreningen Cancerramte Børn. Jeg plejer bare, at være bedre til at gøre det løbende. Men 2018 er ikke helt som år er flest, så det har måtte vente til overskuddet var der til at rode lidt mere med det her.

Nu har jeg så sat kr. 25.000 ind på Foreningen Cancerramte Børns konto, så de har dem at kunne holde sociale arrangementer for. Jeg deltager også af og til på nogen af dem, men det er ikke så mange mere. Når jeg deltager har jeg også kort med og sælger gerne rimelig pænt til disse arrangementer.

I den foregående uge var vi til Jels Vikingespil, der hvert år opføres ved Jels Sø. Det er altid et fantastisk stykke og meget meget professionelt udført. Ud over at nyde stykket, som især også Silas er meget begejstret for, så glædes jeg også over at møde gamle ansigter fra den tid, hvor Silas var i kemobehandling.

Fra en af scenerne i stykket

Foreningen Cancerramte Børn gør virkelige et fantastisk og hjertevarmt stykke arbejde i deres arrangementer. De kender deres medlemmer og det er så imponerende, og jeg stolt af, at mine lille kort initiativ kan bidrage til det.

Stig og Michael
Når man ser billedet af to af tovholderne til dette arrangement i Jels, så kan man jo tydeligt se, at det handler om at hygge og slappe af. For dem som er midt i behandlingerne, så er det jo så dejligt at være sammen med andre, som har prøvet det, som de gennemlever. For man kan ikke vælge at blive fri for at stå igennem det, så man kan lige så godt få det bedste ud af det.

2 kommentarer:

  1. Flot beløb du er oppe på - indtil nu.
    Du må samle kort sammen igen på convention.

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet