onsdag den 8. december 2010

WauW - I did it again!

I dag har jeg overført kr. 7.000,- til Foreningen Cancerramte Børns konto, og dermed har jeg i lighed med sidste år indsendt ialt 30.000. Men men 2010 er jo ikke forbi, og med lidt held kan jeg måske nå kr. 35.000,- i år.....?! Jeg ved i hvert fald, at jeg mangler lidt afregning hist og pist.

Jeg er meget taknemmelig for al den opbakning, som jeg har fået til projektet. Der er mange flittige hænder, som har solgt mig kort til kostpris eller donoret kort til projektet. I lighed med, at der også er mange, der har været behjælpelig med at sælge kort til kolleger eller venner. Uden al den opbakning havde jeg ikke fået skrabt så mange penge sammen.

Så jeg tillader mig at være ret stolt i dag - ikke min på mine egne vegne, men også på alle "hjælpernes" vegne.

1 kommentar:

  1. Som skrevet andre steder, er det bare super godt gået - men med det salg du har kørt her i november og december, har jeg heller ikke tvivlet på det - og du når da også sagtens de 35.000,-

    SvarSlet