mandag den 3. oktober 2011

Donationer fra Convention

Efter at have kigget lidt i kassen og fået sammentalt donationerne, så nåede jeg op på 134 kort, som diverse søde personer kvit og frit havde skænket til Cancerkort. Tusind tak til jer, der lagde kort i kassen.

Herunder er et udpluk af kassens meget variede indhold.

Jeg ved ikke, hvem der har lavet dette søde hundekort, men der var flere flotte hundekort i den samme pose, og jeg er sikker på, at de nok skal blive populære blandt mine mange hundevenner.


Herunder et af de over 50 julekort fra Lisbeth Z


Sødt julekort af "ukendt oprindelse"


Der var også en stak kort fra Linn Avranden:


Og der var flere søde hundekort:


Det var bare et lille udpluk af donationerne. Måske blev du inspireret?!

3 kommentarer:

  1. ihh de var rigtigt søde flot antal der blev doneret synes jeg.

    SvarSlet
  2. Hvor er den første hund bare for ciute : ) skønne kort alle sammen.

    SvarSlet