lørdag den 22. oktober 2011

Kort fra Pips

Åh Gud. Jeg er bare så langt bagud for tiden, at det er lige før, at jeg er bagud med at være bagud (kan man være det?) Det irriterer mig, når jeg kommer så langt bagud, at folk rykker mig på Scrapsisters for svar og for mærkater osv. Det kan jeg kun beklage, for det erabsolut ikke i tråd med min taknemmelighed. Men jeg er bare et lidt for travlt menneske, der kun har to hænder og kun kan være et sted af gangen (øv!)

Til Convention for tre uger siden fik jeg overrakt nogle bestilte kort fra bl.a Pips. Jeg har haft en lille håndfuld liggende, som jeg skulle have taget billeder af, så de kunne komme på bloggen. Det er så endelig sket i dag. Jeg har haft så travlt de sidste par uger, at når jeg endelig havde tid til at tage de her billeder, så var det buldermørkt, og hver dag troede jeg, at imorgen......

Så her er et lille udpluk fra kassen med de 100 flotte kort, som jeg købte af Pips.






Jeg har brugt nogle timer i dag på at sortere og pakke kort til nogle af mine sælgere, og har også plukket kort fra til fotografering fra nogen af de andre flittige kortpiger, som har været igang for mig. Så jeg håber at få mulighed for at få taget billeder af dem i morgen, men nu må vi se, hvad dagen bringer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar