lørdag den 8. oktober 2011

Julekort fra Ditte

Da jeg for nogle uger siden "råbte op" på Scrapsisters.dk om, at jeg manglede julekort, så var der heldigvis en række personer, der henvendte sig og ville lave kort til Cancerkort mod en beskeden betaling (det er jo vigtigt, at der er et overskud, som kan sendes videre til Foreningen Cancerramte Børn).

En af dem var Ditte, som jeg har købt 100 julekort af. Herunder er et udpluk af de mange flotte kort, som jeg har modtaget fra hende.






Jeg er ret vild med det stempel, som er brugt på det sidste kort. Er der nogen, der lige ved,hvor man kan købe det henne (jeg kan selvfølgelig også spørge Ditte)

Jeg har også et par andre stakke kort liggende, som skal fotograferes til bloggen, men kameraet løb lige tør for strøm, så det må vente lidt.

7 kommentarer:

  1. Lækre kort! Jeg har set stemplet, eller et magen til i hvert fald, i Panduro Hobby i Kolding! :)

    SvarSlet
  2. Fine julekort i rigitg sød stil :)

    SvarSlet
  3. Hvor er de bare søde de kort. Sikke dejligt papir der er brugt.
    Jeg mener også, at stemplet er fra Panduro.
    Hilsen aka

    SvarSlet
  4. Hvor er det nogle søde julekort..

    Stemplet er fra panduro.. har selv lige købt det... det kostede 30-40kr

    SvarSlet
  5. Skønne kort, og jeg har også set det i Panduro ; )

    SvarSlet