torsdag den 7. maj 2009

Jeg er målløs....

Da jeg startede på at lave kort til fordel for Foreningen Cancerkort, så var det et lille projekt med en stor indsats. Det er det for så vidt stadigvæk, men sympati og hjælpsomhed vælter ind fra nær og fjern.

Mest imponerende så kommer der mange hjælpende hænder fra folk, som jeg slet ikke kender. På et debatforum (The Scrap Cat) har en person læst om mig på en blog og har fået den fantastiske idé at samle kort ind fra diverse scrappere på forummet. Indsamlingen har stået på i et par uger, og jeg fik idag en pakke med posten indeholdende 105 kort, kortpynt, cellofanposer og 4 cardmaking-pakker.

Indholdet fra kassen - bredt ud på stuegulvet


Jeg synes, det er ganske imponerende, og det hænder af og til at jeg modtager mails fra scrap-piger, som jeg ikke kender, der gerne vil sende mig et par kort.

For at udbrede kendskabet til mit kortprojekt har jeg lavet en facebookgruppe (http://www.facebook.com/group.php?gid=76418083561 Cancerkort - Støt et godt formål), hvilket også allerede har kastet lidt salg af sig. Jeg håber, at folk melder sig ind i gruppen for at huske, hvor de skal købe deres kort næste gang.


Et lille billede af frække Silas forklædt som "fransk vædder"

4 kommentarer:

  1. Hej
    Jeg ville melde mig ind i din facebook gruppe da jeg også selv har sendt kort til dig gennem the scrap cat, men jeg kan simpelthen ikke finde den. Har du et link til den??

    SvarSlet
  2. Det er bare kanon Berit! Jeg glæder mig til at hjælpe dig :)

    SvarSlet
  3. Link til Facebook-gruppen er nu tilføjet :-)

    SvarSlet
  4. Hvor er det enormt flot at du har modtaget alle de kort :)
    Hihi han er da for skøn på billedet :)

    SvarSlet