lørdag den 8. maj 2010

3 stk personlige bestillingskort

Det hænder af og til, at jeg får nogle bestillinger på kort. Det er også sjovt at lave kort, der er mere personlige og skal passe præcis til de personer, som skal modtage dem.

Ikke fordi jeg sidder og kæler for dem i timevis, og jeg har da set mange flottere og mere personlige kort end mine, men jeg prøver at holde dem enkle, personlige og da også pæne... Prisen er så også kun kr. 30 pr. stk.

Første kort er til en thailandsk dreng på 6, som skal døbes. Vennerne havde kigget efter dåbskort til drenge, men der var jo babyer på dem alle... Jeg synes det er et meget sødt kort til en 6 årig dreng. Dog synes jeg, at der mangler noget, men det er også svært at sætte for meget på et drengekort og papiret i sig selv er jo pynt.

De næste to kort til til kvindelige fødselarer, og dem er der vel ikke så meget at sige om. Jeg har købt nogle thickers, som jeg ikke bruger så tit, for jeg laver jo kun kort, og jeg vil nok kunne se lidt mere mening med dem, hvis jeg også lavede LO´es, men det kan da være, at det kommer en dag. Men nu fik 60 års fødselaren lige nogle flotte tal derfra.


På det andet kort valgte jeg at skrive bogstaver og tal i hånden på små udklippede firkanter, som jeg sværtede lidt, før jeg monterede dem med 3D puder ovenpå blondebåndet. Fin, nem og billige effekt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar