lørdag den 16. oktober 2010

et kort kortcrop

Igår skulle jeg hente min store dreng, Tobias på Rydhave Slots Ungdomsskole og få km derfra bor Netti. Så det var jo nærliggende at køre forbi hende. Netti og jeg kender i øvrigt hinanden fra hundeverdenen og jeg husker godt, at når vi sad og chattede på messenger, så fattede jeg slet ikke hendes store interesse for at sidde og lege med papirstykker (ha-ha-ha, se nu på mig selv).
Desværre var der kun ½-2 timer at "lege" i, men det lykkedes os alligevel at få lavet tilsammen 19 kort. Og ja, der var lidt serieproduktion over det, og Netti siger, at hun aldrig tidligere har været SÅ effektiv.

Nettis kort

Jeg har købt 60 ark Vivi Gade papir hos CC Hobby, og jeg regner med, at de papirer kommer til at hænge mig ud af halsen, når vi når til jul, men jeg ved, at kortene er meget populære, og når jeg købte så mange ark, så kostede de under kr. 2 pr. ark

Mine kort

1 kommentar:

  1. Hejsa Berit.
    Tusind tak for det korte kortcrop, det var virkelig hyggeligt. Godt i valgte en skole til Tobias så tæt på mig :)
    Jeg kan også huske da du spurgte om jeg ikke kunne hjælpe dig igang; jeg tænkte..dét har Berit sgutte tålmodighed til og se nu bare..det har du jo :) Ja der gik serieproduktion i den og det var vildt sjovt at prøve.
    Du må lige tænke over det med at slæbe Tobias med op engang når du skal aflevere ham igen OG hundene da :)

    SvarSlet