lørdag den 12. november 2011

Kortcrop i morgen samt endnu et bidrag

Imorgen får jeg besøg af 3-4 søde piger, som kommer for at lave kort sammen med mig. Sådanne arrangementer har jo holdt nogle gange tidligere. Det er dog meget længe siden, jeg sidst har holdt sådan et, så jeg glæder mig til hyggeligt samvær med en lille flok. Det pudsige ved det er, at ved hvert kortcrop dukker der altid mindst en op, som jeg ikke tidligere har set. Det er faktisk hyggeligt at sætte sig ned sådan en lille flok for at bidrage til det samme og så får vi altid en hyggelig og effektiv dag med masser af hygge.

I dag har jeg lige overført endnu kr. 5.000 til Foreningen Cancerramte Børns konto, så nu er vi på kr. 45.000 i alt for 2011. Sølle kr. 5.000 fra målet, og så er der ikke engang rigtig kommet gang i julekortene endnu, så mon ikke vi nok skal ramme de kr. 50.000?

3 kommentarer:

  1. Jo du gør da så.
    Jeg håber, I får en hyggelig dag - uden mig. Måske kan I selv finde på noget at snakke om......hæhæhæ.
    Jeg er sikker på, at I får lavet en god stak kort, ind imellem snak og frokost og kaffe osv....
    kh Annette

    SvarSlet
  2. Selvfølgelig når du målet på de 50.000 kr. Det er så godt gået - og en glæde at give en lille hånd til dit vidunderlige projekt.

    Håber i får en hyggelig dag og får lavet nogle søde kort :)

    SvarSlet
  3. Og jeg siger tusind tak for en rigtig hyggelig dag. Dejligt at se dig igen - og skønt at hilse på jer andre...

    SvarSlet