søndag den 17. juni 2012

Oprydning

Da jeg så en weekend for mig uden planer, så tænkte jeg, at der nok var en mulighed for, at jeg måske lige kunne få lavet en lille stak kort. Sådan gik det ikke helt.

Dog fik jeg da lavet noget kort-relateret, for mit kort-depot befinder sig i et ubrugeligt vindfang på 1. salen, hvor kasser og poser har hobet sig op. Jeg var helt klar over, at det mest var julekort, der var kommet retur, som stod derude. Men nu fik jeg dem sorteret op i plastkasser a 30 liter.

Så lageret tæller nu lidt over 100 liter julekort og 20 liter konfirmationskort. At dømme ud fra lageret, så behøver jeg nok ikke købe eller fremstille julekort i år. Om ikke andet, så er det jo godt for det bidrag, som kommer ind sidst på året, da jeg så ikke har udgifter til køb af kort. Så måske er det ikke umuligt at nå årets mål.

Tilbage er der så en kasse med kort, som er doneret ved forskellige arrangementer, hvor jeg nu fik sorteret lidt i de "skæve" af dem og fik bestilt kuverter til dem, så jeg kan få pakket og mærket dem.

Ellers blev weekenden brugt på hjemlig hygge, slå græs på vores 4000kvm grund og så lige samle op på lidt arbejde, som jeg har skubbet foran mig pga travlhed med andre arbejdsopgaver. Så selvom jeg ikke fik lavet et eneste kort, så har det været en rigtig dejlig weekend.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar