fredag den 27. februar 2015

Status for år 2015

I dag er der endnu en gang overført 5.000 kr til Foreningen Cancerramte Børn, så der er allerede nu overført kr. 10.000 i år.

De næste to weekender er der arrangementer med scrap og kort rundt om i landet. Jeg har et par aftaler med nogle søde piger, som afleverer nogle kort i min indsamlingskasse der. Så jeg ved, at der kommer nye forsyninger i min kortkasse meget snart.

Nu er det jo også snart konfirmationstid, og der kan der også sælges mange kort. Så jeg håber da, at jeg kan finde et par konfirmationskort i kasserne, der opstilles i Ejsing og Middelfart de næste weekender.

3 kommentarer:

  1. Dejligt der allerede er gået mange penge ind! Jeg har et par kort med til dig næste weekend i Middelfart ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, Ann
      Jeg er desværre ikke selv til stede, da min kæreste har givet mig et weekendophold i den weekend, men der bliver opstillet en kasse til kortdonationer

      Slet
  2. Hvor er det et flot beløb allerede.

    SvarSlet