søndag den 17. januar 2010

Friskolescrap i Gislev

I går deltog jeg for første gang til Scrap på Friskolen i Gislev, men det er nok ikke sidste gang, at jeg gør det. Det var bare så fantastisk hyggeligt og noget mere "intimt" (her tænker jeg ikke kun på historien om luderlampen.....) end f.eks SAM eller Convention.




Jeg havde pakket 6 stk Toffifee-æsker, som jeg har fået en bestilling på. Som man nok kan se på æskerne, så er det til hundefolk - faktisk til hundefolk, der dyrker dogdancing (Tricks og lydighed udført til et selvkomponeret program med musik til). Jeg fik lavet alle 6 æsker og 90% af et kort. Derudover fik jeg kigget mig lidt omkring og fik skabt en masse nye "behov" for mig selv.














3 kommentarer:

  1. Sikke nogle flotte æsker du har lavet!! De hunde er da vildt søde. Jeg er sikker på at modtagerne bliver glade for dem :)

    SvarSlet
  2. Hvor er de flotte og sikke nogle skønne dies du har fået.

    SvarSlet
  3. Super!!!
    Dejligt du får udnyttet hundene så godt! Du siger til hvis du skal bruge flere!

    SvarSlet