lørdag den 9. januar 2010

Nyt tiltag for Cancerkort


Godt nytår til alle mine bloglæsere!
Det har holdt hårdt at komme igang med kortene igen. Faktisk var i aftes den første gang i år - og siden jul, at jeg har lavet kort. Sådan plejer det ikke at være.

Da jeg endelig satte mig hen og fandt tingene frem, så var min hjerne bare blank, og jeg havde ikke en idé overhovedet (eller i hovedet for den sags skyld). Det lykkedes mig dog at lave et par kort.

Et af armbåndene, som er sat til salg.



Her til aften har jeg uploadet billeder af mit nye tiltag på mit facebook-profil. To dejlige piger/damer har doneret tilsammen mere end 20 armbånd til mig, som jeg kan sælge til fordel for Foreningen Cancerramte Børn. Nu er jeg spændt på, hvordan de bliver modtaget

Du kan se de øvrige armbånd på dette link

1 kommentar:

  1. Hehe det armbånd ligner rigtigt meget et, som en sød veninde har doneret til mig ;) Super god ide, at sælge armbånd til fordel for foreningen også.
    Og se så at komme igang med, at få lavet nogle kort. Gå evt. på jagt i Scrapsisters galleri, vælg et par stykker ud og lift dem.

    SvarSlet