onsdag den 8. september 2010

Tænk sig, jeg kan også lifte

Pt synes jeg, at jeg løbet lidt tør for idéer, når jeg skal lave kort. Rigtig træls bare at sidde der og glo på stakkerne af papir og div. materialer uden at have nogen idé om, hvad de kan blive til.




Igår bladrede jeg så lidt rundt på nettet og div. blogs for at få lidt inspiration. Så jeg fandt et kort, der var lavet ud fra en skitse-udfordring og liftede kortet. Mit kort ses herover, og her er linket til "originalen"

Ikke helt det, som jeg plejer at lave, men er det ikke ok?!

5 kommentarer:

  1. Jeg synes at det da er virkelig flot. Jeg lifter skam også andres kort fra tid til anden. man behøver ikke opfinde den dybe tallerken hver gang :) Skitser er også en god idé.

    SvarSlet
  2. Virkelig sødt kort. Og selvfølgelig lifter du. Og ved du hvad ? Jeg tror jeg lifter dette kort, for det er jo lige mig !
    Hav en dejlig dag.

    SvarSlet
  3. This is beautiful and thanks for the link back! :) Gorgeous card!

    SvarSlet
  4. Jeg synes, at det er et rigtig flot kort. Det kan du sagtens lave i flere variationer.
    Svar på dit spørgsmål om hvad jeg har lavet i kanten... Mener du på billederne? Der har jeg lavet en streg to gange kundt, for ligesom at lindramme det.
    God weekend.

    SvarSlet
  5. Det er ikke bare OK - det er SUPERFINT.

    SvarSlet