søndag den 10. juli 2011

Kort til hundefolket

Af flere omgange har jeg fået bestillinger på kort fra en meget engageret mand i hundeverdenen. Paul Lysholdt fra Lysholdt Consulting A/S er arrangør af konkurrencer et par gange om året og i den forbindelse har han flere gange bestilt 100 blandede kort hos mig.

Et af hundekortene.
Enkelt men med et af de populære citater

Kortene bruges som en deltagerpræmie. Dvs alle får udleveret 1 eller 2 kort til selve konkurrencen (uanset præstation). Han har modtaget mange positive tilbagemeldinger på sit initiativ fra deltagerne, og derfor glæder det mig rigtig meget, at han atter engang har bestilt 100 kort, som skal leveres her efter ferien.

Endnu et hundekort
- med dejligt børnecitat :-)

Kortene skal være blandede og skal kunne anvendes til alt muligt (så ingen dåbskort eller studenterkort), men hundemotiver er meget velkomne, og det vil jeg så prøve at imødekomme og sikre, at en stor procentdel af kortene "lugter" af hund. Som de to i dette indlæg. De er sådan set ret enkle. Citatkortene er jo fantastisk populære har jeg erfaret, så jeg har pyntet hunde-mønsterpapir med lidt citater, som Krighaar har været så sød at sætte op i et dokument, der så var lige til at printe ud.

1 kommentar:

  1. Det er dog utroligt - så mange kort.....
    Og de her er da også fine.

    SvarSlet