mandag den 19. september 2011

Kortsalg i Legoland

Igår søndag var vi med Foreningen Cancerramte Børn i Legoland. Det var tredje år vi var afsted, og de to foregående år solgte jeg også kort til det lukkede arrangement i Familiebuffeten.


Jeg havde pakket to store kasser med blandede kort og julekort. Der var ret god interesse for at købe kort. Det var dejligt at se. Kunderne fik jo sådan set også selv noget ud af disse kort eller pengene for dem i hvert fald, for det er jo penge som dem fra Cancerkort, der muliggør f.eks ture i Legoland.

Det samlede salg i Legoland var på lige omkring kr. 2.500, hvilket må siges, at være ret flot. Men det var også rart med lidt penge i kassen igen, så der er noget at "investere" for. Pt. er jeg jo igang med at købe julekort, og er lidt bekymret for, om jeg kan holde boldene i luften med de mange bestillinger, som jeg har lagt ind hist og pist

1 kommentar:

  1. Dejligt også¨at høre/se lidt fra de arrangementer kort-pengene går til.
    Og dejligt med flere penge i kassen.

    SvarSlet