torsdag den 1. september 2011

To supersælgere

Hvis man hedder Hanne, så må man være usædvanlig flittig, forestiller jeg mig, for det er i hvert fald det, som jeg ser, når jeg kigger på salgstallene for Cancerkort.

Der er to flittige piger, som hjælper mig med at sælge kortene - og de er virkelig virkelig flittige. De hedder begge Hanne. Den ene bor på Sjælland, og jeg kender hende gennem vores fælles interesse: agility. Hun er blevet så bidt af det med kortene, at hun også selv er begyndt at lave kort - også på det område er hun flittig.

Den anden Hanne bor i en af de omkringliggende landsbyer, og hun har henvendt sig til mig på baggrund af en artikel, hun havde læst i lokalsprøjten tidligere på året. Hanne er en meget energisk kvinde, der har fået spredt kortene rundt i flere af byens butikker og får kortene ud at "arbejde" lidt på forskellige arbejdspladser.

Det er da et fantastisk stykke arbejde de to piger yder for mig/Cancerkort - og lad mig med det samme sige, at jeg værdsætter alle, der yder en indsats for mit projekt, men Hanne og Hanne imponerer mig dybt, og det er svært at lade være med at blive imponeret, når man hører, hvor meget de har solgt for.

Hanne i nabolandsbyen har indtil videre solgt for kr. 12.660 i 2011.
Hanne på Sjælland har alene i år solgt for kr. 12.335.

Er det ikke bare vildt  - og flot?!

1 kommentar:

  1. Det er da utroligt. Såååååå mange penge, vildt flot.
    Dejligt med sådan et par hjælpere. Pas på dem - den slags piger hænger ikke på træerne.
    Og tillykke med din gevinst - ikke vundet ved held - men ved ren klogskab.

    Jeg har sendt en pb på Ss, ang. aflevering af gevinst, kort der er klar og kort afleveret i Billund. Kh Annette

    SvarSlet