lørdag den 21. januar 2012

Min kreative kæreste

Det her må jeg bare dele med jer. Emballagen til årets julegave var da næsten en større kærlighedserklæring end indholdet (som absolut også faldt i meget god jord)





Der var stil over selve indpakningen med skaktern og skakbrik. Men der var jo en årsag til, at det var skak, der var temaet, for indeni lå der 2 musicalbilletter til Chess i Falkoner i april. Sikke en dejlig gave at få!

Et kig inden i gaven med billetlomme og et personligt og kærligt brev
Som altid ledsaget af et dejlig kærligt kort. Så skammer jeg mig næsten over, at jeg ikke selv er så god till at give de flotte og søde kort den anden vej - og iøvrigt ofte køber tøj i gave til Henrik, som sammenlignet med sådan en gave som denne, virker kedelig og upersonlig.


Fin "billet-lomme"


Jeg gætter på, at der ikke er ret mange af jer scrappiger, der får sådanne kreationer af jeres kærester/mænd. Betvivl ikke, at jeg er lidt stolt over sådan en gave.

Bemærk i øvrigt lige sløjfen på forsiden på det øverste billede

1 kommentar:

  1. haha. Jeg har sagt det før, men der er altså en skabs-scrapper gemt i den mand.
    Du har godt nok været heldig med ham. Sikke en dejlig gave at få.
    Jeg håber, I får en rigtig dejlig tur.

    Og så må du til at overveje om der er andre muligheder end sokker og slips.....haha. Desværre kan jeg ikke vejlede dig, for jeg kan heller ikke finde på andet.
    God weekend fra Annette

    SvarSlet