lørdag den 7. november 2015

Endnu et bidrag og vildt gang i til og fra kortene

Det er dejligt med opbakning og indsamlingslystne skoleklasser. Jeg har fået en bestilling på 440 pakke til og fra kort og så mange havde jeg da ikke lige på lager... Så jeg har jo en slags krise. Men bare rolig. Det skal ikke afholde nogen fra at bestille til og fra kort. Jeg har sat "folk" igang.

I aftes gik jeg så også selv i krig og lavede en lille samlebåndskreation. Der var faktisk kun to forskellige slags, men så til gengæld ca 30 af hver slags (pyt med det for de ender jo i forskellige pakninger blandt mange andre slags, så det bliver ikke trivielt på den måde).



Så nu må jeg have gang i min nyindkøbte Big Shot. Så idag fik jeg bestilt nogle dies til den, så jeg let kan lave små stykker fin pynt til mine til og fra kort.

Jeg plejer at kunne videresende et bidrag på kr. 50.000 om året til Foreningen Cancerramte Børn. Med dagens overførsel på kr. 5.000 er vi nu på kr. 35.000. Og så tænker jeg: Kan det virkelig lade sig gøre at nå de sidste 15.000 på under to måneder? Når jeg kigger tilbage på de andre år, så er det lykkedes før. Man skal ikke undervurdere julesalget.... Så det forsøger jeg at lade være med.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar