lørdag den 1. december 2018

Lørdagshygge for midtjyske piger

I løbet af efteråret fik jeg en messengerbesked fra nogle piger i det midtjyske.
De ville mødes en lørdag i oktober og lave til og fra kort til Cancerkort, hvis jeg var interesseret i det.

Det var jeg naturligvis meget interesseret i. Det lød jo både som et godt og hyggeligt initiativ.



Jeg fik pakken fra dem i starten af november. Alle til og fra kortene havde fået gavemærker på, så de manglede bare at blive pakket i cellofan.

Nu er alle pakket og klar til salg
Det fik jeg så hele min fredag aften til at gå med i går. Så jeg kunne pakke lidt over 100 pakker ned i den store kasse med til og fra kort. En stor og fuldfed kasse, der står klar til julen 2019. Det giver så meget ro i maven, at jeg er velforberedt til næste jul.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar