fredag den 30. november 2018

SAM - Scrap A Mania

Det var en kæmpe kasse, som min tidligere kollega tog med hjem fra SAM.



Tak til alle jer, som har puttet kort i kassen. Der var virkelig mange lækre kort i kassen. Herunder er billeder af et udpluk. Måske kan du også hente lidt inspiration.

Kort

Kort

Kort

Gavetags
 
Til og fra kort
 
Til og fra kort
 Jeg er meget taknemmelig for de mange flotte og forskellige bidrag fra jer. Der er ingen tvivl om, at det gør en stor forskel for Cancerkort og for, hvor mange penge, der kan sendes videre til Foreningen Cancerramte Børn, når jeg er så heldig, at få doneret så mange kort.

Til og fra kort

Til og fra kort

I flere af de poser og bundter, der var i kassen, var der også en lille besked med, som fortalte at f.eks alle til og fra kort i deres pose var lavet af rester, og at de f.eks havde været en flok tøser, der bare havde hygget sig med at lave kortene af deres rester.

Blandede kort
En pose med masser af blandet
Jeg hentede kassen på Sjælland mandag efter SAM, og fik pakket tingene lidt ud derhjemme, så jeg kunne tage billederne til dette indlæg.

Nogle dage efter blev kassen transporteret de små 200 km op til far, som meget flittigt har beskæftiget sig med at sætte støttemærker på kortene og pakke dem i cellofanposer.

Til og fra kort

Det er et stort arbejde, og jeg er glad for at min far også lige giver et nap med, da den opgave godt kunne tage pippet fra mig.

Tillykke-kort
I lørdags fik jeg kassen retur med alle kortene pakket, så de er klar til at blive solgt. Der var mindst et par hundrede store kort (tillykke/julekort) og mindst 100 pakker til og fra kort.

Endnu en sending fra en flittig kort-donor
En sending fra en flittig og trofast donor
Jeg har heldigvis leveret alle de store bestillinger på til og fra kort, men heldigvis har jeg stadig mange på lager. For jeg ved af erfaring, at det også bliver jul igen til næste år, og så er jeg så heldig, at jeg er klar til at klare de første juleordrer i 2019.

Tusind tak til jer alle. Uanset om I puttede 1 eller 100 kort i kassen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar