fredag den 27. november 2009

25.000 er nået

Jeg har lige indsat kr. 2.000 på Foreningen Cancerramte Børns konto. Og nu har jeg ialt bidraget med kr. 25.000.


Der er stadig godt gang i julekortene, men det får jo nok snart en ende, men jeg er efterhånden også ved at savne at lave "almindelige" kort.

I sidste uge sendte jeg 50 julekort Hanne i Kirke Saaby. Dagen efter, at hun modtog dem, havde hun solgt dem alle. Så sendte jeg hende 50 julekort mere. 1½ dag efter, at hun havde modtaget dem, så var de skam også solgt. Det er godt nok imponerende. Og det var ikke fordi hun selv købte af disse julekort, for hun havde købt sine julekort af mig tidligere.

2 kommentarer:

  1. FLOT GÅET!!
    Vi har også fået lavet en del kort til dig i weekenden i Dronningmølle. Vi var bla. 5 tøser der udfordrede hinanden til at lave flest kort til kassen, på en time. Vi fik lave 47 kort i alt på en time og det var super sjovt :-)

    SvarSlet
  2. 25.000 det er godt nok imponerende! Det er et flot stykke arbejde du har udført!
    God december til dig.

    SvarSlet