tirsdag den 17. november 2009

Cancerkort-crop

I søndags var vi 5 piger samlet hjemme i min stue for at lave kort til Cancerkort.dk



Det var superhyggeligt, kreativt og produktivt. Jeg synes faktisk at det er lidt skægt at se, hvad andre kan skabe ud af ens ting. For ideen ved det er jo, at man bare skal komme med sit værktøj og sit gode humør og så bruge løs af mine materialer.



Jeg tror vi fik lavet på den anden side af 75 kort. Det var supersejt. Og alle kortene er allerede ekspederet videre ud i landet. Men jeg nåede da lige at skyde et billede af stakken, før de blev fordelt i de mange forsendelser, som jeg "skyldte"

3 kommentarer:

  1. Super godt gået, at I nåede at lave så mange kort!! Og hyggeligt ser det jo ud :-)

    SvarSlet
  2. Hvor ser det bare hyggeligt ud. Det er nu en skam at det er så langt væk...

    SvarSlet