tirsdag den 3. november 2009

Målet er nået!

Jeg har i dag indsat kr. 4.000 på Foreninge Cancerramte Børns konto. Dermed er mit samlede bidrag for salg af kort nu oppe på kr. 20.000, som var mit mål.

Det er jeg faktisk meget stolt af og ganske glad for. For 20.000 er da et beløb, som også bør kunne ses i et større donationsregnskab.

Men det får mig nu ikke til at stoppe. Fluks blev jeg fristet til et nyt mål på kr 25.000, da min kæreste udfordrede mig ved at sige, at han godt ville vædde en middag på, at jeg ikke kunne nå 25.000 i 2009. Sådan noget skal man ikke sige til mig...... Han taber!!

Så nu er jeg virkelig på jagt efter julekort. Og jeg har heldigvis også fået kontakt til et par stykker, som gerne vil lave og sælge nogle kort til mig for femmer. Dvs så er det stadig et overskud til Foreningen Cancerramte Børn på en ti´er pr. kort.

I dag har jeg været på posthuset for at sende kortbestillinger afsted. Det blev til mere end 100 stk, som blev fordelt rundt omkring til Fredericia, Tommerup, Fredensborg og Malaga!! Sidstnævnte havde fået et Ude & Hjemme fra Danmark og læst artiklen om os. Pudsigt!

1 kommentar:

  1. hvor er det bare sejt gået Berit!! Du kan godt give dig selv et klap på skulderen!!

    SvarSlet