fredag den 12. november 2010

7.000 kroner fra målstregen...

Der ryger mange julekort gennem "maskineriet" lige nu. En del af dem har jeg har betalt andre kortmagere for at lave, for det er umuligt for mig at lave så mange selv. For "storproducenterne", som leverer kortene klar til kortkasserne afregner jeg med kr. 5,- pr. kort. Det giver jo stadig kr. 10,- i bidrag videre til Foreningen Cancerramte Børn for hver solgt kort.


Heldigvis har jeg også fået en del kort og ved, at der er flere i vente til mig. Jeg har nemlig hørt en lille fugl synge om, at der blev samlet kort ind ved SAM i den forgangne weekend, hvor jeg godt nok ikke selv var tilstede denne gang. Jeg har lidt svært ved at få tid til det hele, og finder også tiden sammen med familien meget vigtig.


Men når kassen fra SAM kommer, så går jeg i krig med at pakke kortene, så de også er klar til at komme ud til nogen af alle de personer, der skriger på kort.


Og forresten så har jeg indsat kr. 3.000 på Foreningen Cancerramte Børns konto. Nu mangler jeg kun 7.000 for at nå årets mål på kr. 30.000. Det er jeg sikker på, at jeg nok skal nå.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar