torsdag den 16. juni 2011

Nu har jeg masser af kort

Mens bloggen her har ligget stille har det væltet ind med kort fra nær og fjern. Jeg vil gerne vise jer nogle stykker af de kort jeg har modtaget. Jeg havde linet op til at tage en række billeder, men så døde batteriet i kameraet, og i forvejen var jeg nok lige lidt for sent igang med foto-projektet, så det blev ikke til så mange. Men de skal nok komme senere.

Kort lavet af Ann Weiss

Kort lavet af Ann Weiss

Men blandt de mange jeg har modtaget, er der mange flotte imellem og ikke mindst mange gode citater. Det er ikke sikkert, at jeg får vist kort fra alle, men så bær over med mig. De sidste par uger har været meget hektiske her i huset, så jeg kan godt have misset nogen uden, at der ligger noget personligt bag det. Nogle af kortene er også allerede sendt ud at arbejde, inden jeg nåede at knipse billeder.

Kort lavet af Ann Weiss

Mht betalingen. Hvis nogen af jer piger, der har lavet kort i denne omgang ikke har jeres penge på kontoen indenfor den næste uge, så ryk mig lige. Det kan godt være smuttet for mig. Igen - det har været ualmindelig hektisk her.



Kort lavet af Jean

Men det er på sin plads at sige tak til alle jer, som har gidet at reagere på mit nødråb på Scrapsisters. Jeg er meget glad for de mange forskellige kort, jeg har modtaget.

4 kommentarer:

  1. Ja, dejligt at du bare skal råbe lidt.......så er hjælpen nær.
    Jeg mangler etiketter til mine kort - send eller kom selv forbi med dem. (har sendt dig en mail)

    SvarSlet
  2. Smukke kort du har modtaget :)

    SvarSlet
  3. Hvor er der bare mange lækre kort du har modtaget, dejligt at se hvor hurtigt det gik før hjælpen straks var der ;)
    Hvor er det bare fedt det stempel med den ældre mand!!

    SvarSlet
  4. Det er nu kun to uger siden, og nu har jeg bare slet ikke ret mange kort tilbage. De er sendt ud til div. kortkasser og lageret er lidt slunkent.
    Så hvis du har mod på at gå igang igen Jean, så er du velkommen

    SvarSlet