søndag den 11. november 2018

Fra Convention i Middelfart

Tak til alle jer, som donerede kort til Cancerkortkassen til Convention. Det var noget af en kasse, som Anja fra Picturing The World bragte med hjem fra Convention. 

En kasse med masser af herligheder

Tak til Anja for at tage den med hjem, og ikke mindst tak til Picturing The World for at lave workshop, hvor I opfordrede folk til at lave til og fra kort eller aflevere dem, som de allerede havde lavet. Løseligt kom der 1200 til og fra kort i donationskassen i conventionweekenden.

Tak fordi I alle var så flittige, mens jeg sad i Sverige og heppede, da Danmark fik en verdensmester i min sport, Agility. Så jeg var glad for at få kassen fragtet videre fra Convention. 

Her er et udpluk af de mange utrolig flotte kort. Det er ikke alle, jeg kan se, hvem kommer fra. Og nogle af dem har jeg simpelthen glemt. Det er jo også snart en måned side, jeg tog billederne og begyndte at pakke kortene. 

Anne Mette havde lavet rigtig mange til og fra kort


En blandet jule-donation, mon ikke det er fra Jytte?!


Jeg har fulgt Jyttes "produktion" på Facebook. Hendes mål var at lave 500 til og fra kort. Meget flitttigt mål, kan man vist roligt sige. Tak for de mange smukke kort og for at lægge masser af god inspiration op på nettet. 

Masser af smukke til og fra kort
Det er så skønt med al den mangfoldighed i min kortkasse, der kommer når mange forskellige bidrager. Det er jeg super glad for. 



blandede kort
For en hundetosse som mig, så stikker sådan et billede jo ud.  Godt der var flere i samme design :-)


Annette sørger for at jeg også bliver klar til konfirmationerne

Endnu flere til og fra kort

Der var også lidt materialer, som vi kan bruge til flere kort, tak!

Min far var på besøg hos os nogle dage i efterårsferien. Vi brugte nogle timer på at sidde og pakke til og fra kort lørdag aften. Silas var også med lidt af tiden, men det er lidt svært for en 10-årig at fastholde sig i sådan en opgave.

Alt det som vi ikke fik pakket under min fars besøg, fik han så bare med hjem. Så kan han pakke det sammen med min niece. Jeg synes faktisk, at det er meget hyggeligt at sidde og pakke kortene, hvis jeg altså sidder sammen med nogen, og man kan sidde og hyggesnakke imens.  
Mine flittige hjælper

Som I kan se, så var der rigtig mange flotte ting i kassen. Mange mange tak. Det gør faktisk en meget stor forskel for mit projekt, at vi modtager mange flotte kort fra nær og fjern.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar