lørdag den 14. oktober 2017

Hjælp fra firmaer

Der er jo virkelig run på lige nu, og jeg er så taknemlig for alle de personer, der lavet et par gavemærker eller flere hundrede. Det er så fantastisk.

Masser af smukke gavemærker.
Der er nok at pakke
Nu er der masser af gavemærker, der skal sættes klistermærker på og pakkes i cellofanposer. Derfor er jeg også utrolig glad for den donation, som jeg har modtaget fra Your Own Scrap, som har doneret ikke mindre end..... hold nu fast..... 5.000 cellofanposer!!

En flot donation af poser fra Your Own Scrap

Annette (Aka) slæbte de mange poser med hjem fra Convention sammen med tre poser papirrester fra kurser mv. Papirresterne skal naturligvis gå til at producere kort og gavemærker. Det er lidt skørt, at jeg ikke selv har tænkt på at spørge efter disse papirrester rundt omkring, når der bliver afholdt kurser. For der er jo altid noget tilbage, men jeg indrømmer, at det er jeg heller ikke god til.... Men de kan i hvert fald godt bruges.

Papirrester fra Your Own Scrap

Så den anden aften var jeg gået lidt igang med at pakke, mens jeg så lidt TV. Jeg har jo mange gavemærker, som jeg skal igennem, så det er bare at komme igang.

Lidt pakkeri i sofaen foran flimmeren
Den store ordre, som alle scrappiger i Kongeriget vist har hørt om nu,  har også tørlagt mig total for støttemærker, og det var ved at være lidt problematisk, fordi folk gerne vil pakke kortene færdig for mig, og det er faktisk et stort arbejde at pakke de mange gavemærker, selvom de er lavet. Så jo flere jeg kan modtage færdigpakket jo bedre.


Støttemærker fra Kolind Bogtrykkeri
Så fredag eftermiddag dukkede pakken fra Kolind Bogtrykkeri op. De har siden min opstart i 2009 sponsoreret Cancerkort med alle de støttemærker, som der skal sættes bagpå kortene. Og nu har jeg så fået 16.000 nye støttemærker ind af døren, så nu er det bare med at få pakket.

1 kommentar: