torsdag den 12. oktober 2017

Masser af donationer fra SAM

Det hele går lidt stærkt lige nu. Masser af mennesker vil heldigvis rigtig gerne give et nap med. Det er jeg evigt taknemlig for. Jeg løber selv lidt ekstra stærkt pga arbejde, en tur til udlandet og et par dage i sengen pga sygdom. Tilgiv mig, at jeg sakker lidt bagud.

Forrige weekend var der Scrap-a-mania på Sjælland, og der var virkelig mange flittige mennesker, som kastede sig over at lave gavemærker. Annette (Aka) var sød at bringe alle donationerne med hjem til Vejle, hvor jeg hentede dem om mandagen på min vej til et møde i Randers.

Masser af gavemærker


Der var også en stak blandede kort
Efter mødet kørte jeg det hele hjem til mine forældre på Djursland, hvor mine forældre overtog kassen sammen med en stak støttemærker og cellofanposer, så det hele kan blive pakket. Det er så heldigt, at mine forældre stiller sig til rådighed gang på gang.

Mange forskellige gavemærker
Der var rigtig mange gavemærker og lidt blandede kort. Jeg må indrømme, at jeg ikke nåede at tælle dem, men der er billeder af de meste her i dette blogindlæg.

Nogle af gavemærkerne var allerede pakket og klar til salg
Tak til jer allesammen for at være så gavmilde og kreative. I er alle med til at gøre en forskel og bringe penge til velgørenhed for de familier, hvor et barn rammes af kræft.

2 kommentarer:

  1. Det var altså fantastisk at opleve den opbakning - først på SAM og senere på convention.
    Jeg har virkelig hørt meget snak om de små kort, og ved at mange arbejder videre hjemme med flere leverencer.
    Dejligt dine forældre også giver en hånd med ved pakningen. Det tager tid at pakke og organisere alle de fine ting du modtog i kasserne, så god arbejdslyst til dem.

    SvarSlet